9 Νοε 2009

Διόδια

Δεν θα αναφερθώ στις αυξομειώσεις των τιμών των διοδίων εδώ, αλλά σε κάτι πιο "πεζό".


Τη χρήση των πομπών "TEO PASS". Υποτίθεται ότι οι κάτοχοι το χρησιμοποιούν για οικονομικότερη και ταχύτερη διέλευση. Το τελευταίο διάστημα παρατηρώ ότι αυτό δεν συμβαίνει καθώς παρατηρούνται καθυστερήσεις στη διέλευση από τη λωρίδα "TEOPASS". Και εξηγώ το γιατί: Πολλοί πηγαίνουν σε αυτή τη λωρίδα χωρίς να έχουν τον ειδικό πομπό, είτε από άγνοια είτε επειδή γνωρίζουν ότι υπάρχει υπάλληλος που θα τους εξυπηρετήσει γρηγορότερα, αφού πληρώσουν το αντίτιμο επιτόπου. Έχει περάσει πάνω από μήνας από τη στιγμή που εφαρμόστηκαν τα νέα διόδια και το πρόβλημα εξακολουθεί ιδίως στις ώρες αιχμής.

Η εταιρεία εκμετάλλευσης των διοδίων οφείλει:

1) Να βάλει πινακίδες στη Ε.Ο. (καθώς προσεγγίζει κανείς τα διόδια) που θα αναφέρει ποια λωρίδα είναι με πομπό και ποια είναι με ταμείο.

2) Η λωρίδα με χρέωση από τον πομπό, να έχει κίτρινη διαγράμμιση και σήμανση στην άσφαλτο, αρκετά μέτρα πριν

3) Στα σημεία διέλευσης πάνω από τα ταμεία, τα σήματα πρέπει να είναι μεγαλύτερα για να διακρίνονται από ικανή απόσταση.

4) Το βράδυ τα σήματα αυτά πρέπει να φωτίζονται, ώστε να φαίνονται και μετά τη δύση του ηλίου.


Και κάτι τελευταίο. Οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τους αυτοκινητοδρόμους δεν μπορούν να έχουν συμβατότητα στους πομπούς τους για να μην έχουμε 3 ή 4 πομπούς, ανάλογα τον δρόμο ή τη γέφυρα που περνάμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου